Please allow cookies

Ψηφιακό Κομμωτήριο: Πώς να αναρτήσετε περιεχόμενο που έχει δημιουργηθεί από χρήστες (UGC) στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Ένα από τα πιο δυνατά στοιχεία που μπορεί να έχει ένα brand – στην προκειμένη περίπτωση το κομμωτήριό ΣΑΣ – είναι οι πελάτες του. Γνωρίζατε ότι οι άνθρωποι έχουν 70% μεγαλύτερες πιθανότητες να αγοράσουν προϊόντα από μια εταιρεία μετά από μια καλή εμπειρία*! …και αν ένας πελάτης δει ότι άλλοι πελάτες έχουν καλή εμπειρία από μια συγκεκριμένη εταιρεία, είναι πιο πιθανό να αναζητήσει αυτή την εμπειρία και ο ίδιος.

 

Με απλά λόγια, οι άνθρωποι εμπιστεύονται ο ένας τον άλλο περισσότερο από ό,τι εμπιστεύονται εταιρείες ή brand, για αυτό γενικά, η δημοσίευση περιεχομένου που έχει δημιουργηθεί από χρήστες (UGC) προσελκύει πολύ μεγαλύτερο ενδιαφέρον από ό,τι οι διαφημιστικές αναρτήσεις.

 

Η αξιοποίηση του UGC για το δικό σας brand ή κομμωτήριο δεν χρειάζεται να σας δυσκολεύει: ζητάτε απλώς άδεια να αναπροσαρμόσετε το περιεχόμενο ενός χρήστη στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για τα δικά σας εργαλεία μάρκετινγκ και να το αναδημοσιεύσετε. Ουσιαστικά, πρόκειται για τη σύγχρονη εκδοχή του μάρκετινγκ «από στόμα σε στόμα»!

 

Μερικά από τα πλεονεκτήματα του περιεχομένου που έχει δημιουργηθεί από χρήστες (UGC) στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης:

  • Πρόκειται για αυθεντικό και ενδιαφέρον περιεχόμενο που είναι αξιόπιστο
  • Το UGC αποτελεί απόδειξη πραγματικών ποιοτικών υπηρεσιών
  • Αυτό το είδος περιεχομένου αυξάνει την ψηφιακή παρουσία και προβολή
  • Εξασφαλίζει πολύ μεγαλύτερη εμπιστοσύνη από ό,τι τα επί πληρωμή ή διαφημιστικά μέσα
  • Βοηθά το brand/κομμωτήριο να αναπτυχθεί μαζί με τους followers του (δηλ. πελάτες)
  • Αναπτύσσει και ενισχύει την αφοσίωση στο brand
  • Το UGC είναι ένας εξαιρετικός τρόπος δημιουργίας μιας ευρύτερης κοινότητας 

"«Βάλτε στο επίκεντρο του περιεχομένου σας τους πελάτες σας, όχι τον εαυτό σας.
Φροντίστε ο ήρωας να είναι ο πελάτης»."


– Ann Handley, Ειδικός ψηφιακού marketing


Τώρα που ξέρετε γιατί θα πρέπει να αξιοποιείτε το UGC, σας παρουσιάζουμε πώς μπορείτε στην πράξη να το αναρτάτε στα δικά σας μέσα κοινωνικής δικτύωσης – θα χρησιμοποιήσουμε το Instagram ως παράδειγμα:

 

Ψηφιακό Κομμωτήριο: Πώς να αναρτήσετε περιεχόμενο που έχει δημιουργηθεί από χρήστες (UGC) στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
  1. Διαλέξτε μια φωτογραφία πελάτη που θέλετε να κοινοποιήσετε και πάρτε ένα screenshot με το τηλέφωνό σας
  2. Περικόψτε το ώστε να μείνει μόνο η εικόνα
  3. Ανοίξτε το Instagram και ακολουθήστε την ίδια διαδικασία όπως όταν δημοσιεύετε οποιαδήποτε άλλη φωτογραφία
  4. Προσθέστε λεζάντα και hashtag και μην παραλείψετε να κάνετε tag/να αναφέρετε τον αρχικό δημιουργό!

Αυτός είναι ο ευκολότερος τρόπος κοινοποίησης περιεχομένου. Υπάρχουν και ορισμένες εφαρμογές που μπορούν να σας βοηθήσουν, όπως το Regram ή το Repost it, ωστόσο αυτές έχουν τα υπέρ και τα κατά τους, ανάλογα με τον εάν χρησιμοποιείτε τις δωρεάν ή επί πληρωμή εκδόσεις τους.

 

Όταν κοινοποιείτε περιεχόμενο, το κοινό δεν ενδιαφέρεται μόνο για το αποτέλεσμα, αλλά και για τη δημιουργική διαδικασία (π.χ. τα χρώματα που χρησιμοποιήθηκαν ή το όνομα του look/της τεχνικής – για να μπορεί να το ζητήσει!), επομένως πέρα από το να κάνετε tag/ευχαριστείτε τον δημιουργό (που είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ όταν χρησιμοποιείτε το περιεχόμενο κάποιου άλλου), φροντίζετε να κάνετε τη λεζάντα σας ενδιαφέρουσα και να προσθέτετε σχετικά hashtag.

 

Να θυμάστε ότι η κοινοποίηση περιεχομένου είναι αμφίδρομη διαδικασία, επομένως όταν το UGC αξιοποιείται σωστά, μπορεί να είναι επωφελές και συναρπαστικό τόσο για το brand/κομμωτήριο όσο και για τον πελάτη. Σε αυτή την περίπτωση το κομμωτήριο ωφελείται γιατί γνωρίζει ότι επικοινωνεί και προβάλλεται στο κοινό-στόχο του μέσω του περιεχομένου αυτού του είδους. Ο πελάτης επωφελείται γιατί, πέρα από το ότι το περιεχόμενό του προβάλλεται σε ευρύτερο κοινό (αύξηση των πιθανών follower, των like και του συνολικού ενδιαφέροντος), ενισχύεται η αφοσίωση στο brand, καθώς ο πελάτης αισθάνεται ότι εισπράττει εκτίμηση από το brand.

 

Για περισσότερη έμπνευση και παραδείγματα περιεχομένου που έχει δημιουργηθεί από χρήστες, εξερευνήστε τον λογαριασμό της Schwarzkopf Professional στο Instagram: @schwarzkopfpro.

 

Πηγή: Social Sprout marketing insights*

περισσότερα ετικετών