Ψηφιακό κομμωτήριο – Συμβουλές για να βγάζετε φωτογραφίες των πελατισσών σας πριν και μετά την υπηρεσία

Στην πρώτη μας δημοσίευση για το ψηφιακό κομμωτήριο, εξετάσαμε τα δυνατά σημεία και τις αδυναμίες των βασικών πλατφορμών κοινωνικών μέσων. Τώρα θα μπούμε στο περιεχόμενο. Αυτή η δημοσίευση εστιάζει ειδικά στην ενίσχυση της αυτοπεποίθησής σας όσον αφορά τη φωτογράφηση των πελατισσών σας πριν και μετά την ολοκλήρωση μιας υπηρεσίας.

 

Θυμηθείτε: οι πλατφόρμες κοινωνικών μέσων χρησιμοποιούνται ολοένα και περισσότερο από κομμωτήρια, με σκοπό την απόκτηση νέων πελατών - και μέρα με τη μέρα, η ομάδα του κομμωτηρίου σας δημιουργεί όμορφα look με εντυπωσιακά χρώματα... επομένως, γιατί να μην αξιοποιήσετε στο έπακρο αυτή την ευκαιρία χάρη στη δυνατότητα δωρεάν μάρκετινγκ μέσω των κοινωνικών μέσων;!

 

Ένας από τους ευκολότερους (και εξαιρετικά αποτελεσματικούς) τρόπους να παρουσιάσετε τη δουλειά σας είναι μέσω κοινοποίησης φωτογραφιών των πελατισσών σας πριν και μετά την υπηρεσία, στις σελίδες του Instagram και του Facebook. Π.χ.:

 

Πριν & Μετά
  • Βήμα 1: Βγάλτε μια φωτογραφία πριν την υπηρεσία
  • Βήμα 2: Βάψτε ή φορμάρετε χρησιμοποιώντας τα τελευταία προϊόντα της Schwarzkopf Professional
  • Βήμα 3: Βγάλτε μια φωτογραφία μετά την υπηρεσία
  • Βήμα 4: Μοιραστείτε το περιεχόμενό σας στα κοινωνικά μέσα (μην ξεχάσετε να χρησιμοποιήσετε σχετικά hashtags π.χ. #madetocreate)

Επαγγελματικές συμβουλές για τη λήψη φωτογραφιών πριν/μετά:

  • Βεβαιωθείτε ότι οι πελάτες/συνάδελφοί σας συμφωνούν να συμπεριληφθούν στις φωτογραφίες σας
  • Χρησιμοποιήστε τη λειτουργία πορτρέτου - είναι καλύτερη για αυτό το είδος φωτογραφιών και μπορεί αργότερα να θελήσετε να συνδυάσετε δύο φωτογραφίες σε μία
  • Δείξτε την καλύτερη πλευρά του κομμωτηρίου σας, π.χ. φροντίστε να αναδείξετε μόνο τα πιο σημαντικά στοιχεία στη φωτογραφία σας
  • Σκεφτείτε το φόντο πίσω από το θέμα σας (αποφύγετε την ακαταστασία ή τους φωτεινούς λευκούς τοίχους)
  • Ο φωτισμός είναι ο νέος σας σύμμαχος! Με τον καλό φωτισμό δημιουργούνται τέλειες φωτογραφίες. Απλώς αποφύγετε τη φωτογράφηση με κόντρα το φως.
    Προσοχή στην ευκρίνεια! Δώστε προσοχή στην ευκρίνεια της φωτογραφίας. Σε κανέναν δεν αρέσουν οι θολές φωτογραφίες
  • Χαμογελάστε! Η χαρά είναι μεταδοτική και οι πελάτισσές σας θα πρέπει να λατρεύουν το νέο τους look!
  • #nofilter –­ οι πιθανές πελάτισσες πρέπει να βλέπουν πραγματικές δεξιότητες/χρώματα για να μπορέσουν να εμπιστευτούν τις υπηρεσίες σας!
  • Ρωτήστε τις πελάτισσές σας ποιο όνομα χρησιμοποιούν στα κοινωνικά μέσα - είναι πιθανότερο να ενισχύσουν τη δημοσίευσή σας αν τις κάνετε tag!

Συμβουλή: χρησιμοποιήστε εφαρμογές όπως το Pic Stitch ή το Layout από το Instagram για να δημιουργήσετε μια φωτογραφία κολάζ πριν και μετά. Εναλλακτικά, χρησιμοποιήστε την επιλογή παρουσίασης εικόνας σε slideshow του Instagram και παροτρύνετε τους χρήστες να «κάνουν κύλιση προς τα αριστερά, για να δουν περισσότερα». Με αυτόν τον τρόπο η δημοσίευσή σας αποκτά περισσότερη βαρύτητα!

 

Τέλος, παροτρύνετε τους συναδέλφους και τις πελάτισσές σας να κάνουν like, να σχολιάσουν και να κοινοποιήσουν τη δημοσίευσή σας πριν/μετά, καθώς, ιδίως στο Instagram, όσο πιο γρήγορα αλληλεπιδράσει κάποιος με μια δημοσίευση, τόσο πιο δημοφιλής θα γίνει!

 

περισσότερα ετικετών