Επιστροφή στα βασικά: Η λίστα συμβουλευτικής χρώματος Essential Colour

Αφού εφαρμόσετε όλα τα βήματα για την αποτελεσματική συμβουλευτική της πελάτισσας, έχει μεγάλη σημασία να βεβαιωθείτε απολύτως για τα παρακάτω (πριν αρχίσετε τη διαδικασία της βαφής!):


Έχετε κατανοήσει σαφώς τις επιθυμίες της πελάτισσας

Μην θεωρήσετε δεδομένο ότι η πελάτισσά σας έχει τις ίδιες επιθυμίες που είχε όταν έκλεισε το ραντεβού! Πιθανόν να έχει κλείσει το ραντεβού για μια επαναληπτική υπηρεσία χρώματος ή για να αποκτήσει νέο look, αλλά κάποιες φορές, τα πράγματα μπορεί να αλλάξουν. Μπορεί να θελήσει να δοκιμάσει ένα νέο look που έχει γίνει viral στα social media ή η κατάσταση των μαλλιών της απλά να μην επιτρέπει την εφαρμογή προϊόντων με χρώμα/επαναληπτικής υπηρεσίας χρώματος!


Μην ξεχάσετε να ρωτήσετε την πελάτισσα ποια υπηρεσία ζήτησε όταν έκλεισε το ραντεβού και αν εξακολουθεί να τη θέλει. Εάν σας φανεί αναποφάσιστη, προτείνετε ορισμένες επιλογές χρώματος, αναλύοντας τα υπέρ και τα κατά της καθεμίας. Για παράδειγμα, οι υπηρεσίες μπορεί να περιλαμβάνουν:

  • Ανανέωση των φυσικών χρωματικών τόνων
  • Προσθήκη προσωρινής μοντέρνας απόχρωσης
  • Προσθήκη μόνιμης μοντέρνας απόχρωσης
  • Προσθήκη δημιουργικών ανταυγειών
  • Κάλυψη λευκών μαλλιών

Εάν απαιτείται πλήρης συμβουλευτική χρώματος, μπορείτε να βρείτε λεπτομέρειες στο θέμα με τίτλο:

Συμβουλευτική χρώματος 3 βημάτων

 

Μπορεί επίσης να υπάρχουν νέα διαθέσιμα προϊόντα που παρέχουν βαφή χωρίς συμβιβασμούς ή νέα επίπεδα ξανοίγματος. Εάν η πελάτισσά σας έχει αλλάξει προτιμήσεις από τότε που έκλεισε το ραντεβού, θυμηθείτε να της αναφέρετε τα ακόλουθα:

  • Το κόστος της(ων) νέας(ων) υπηρεσίας(ών)
  • Προτάσεις για επιπλέον υπηρεσίες
  • Τη συνολική διάρκεια του χρώματος

Έχετε αναλύσει τον τύπο μαλλιών της πελάτισσάς σας και έχετε ολοκληρώσει τους απαραίτητους ελέγχους

Πρέπει πάντα να παρέχετε μια σαφή πρόταση και συμβουλευτική χρώματος σε κάθε πελάτισσα, με βάση τις επιθυμίες και τις προσδοκίες της όσον αφορά το χρώμα. Ωστόσο, για να είστε σε θέση να παρέχετε αυτές τις προτάσεις με ακρίβεια, θα πρέπει να αξιολογήσετε την κατάσταση των μαλλιών της πελάτισσάς σας. Ο έλεγχος πρέπει να περιλαμβάνει τα εξής:

  • Έλεγχο πορότητας
  • Έλεγχο διαμέτρου
  • Έλεγχο ελαστικότητας
  • Τεστ Αλλεργικής Αντίδρασης (ΤΑΑ)
  • Έλεγχο ασυμβατότητας/Έλεγχο μεταλλικών αλάτων 

Για ολοκληρωμένη ανάλυση, ανατρέξτε στα εξής θέματα:

Πώς να κάνετε ανάλυση των μαλλιών της πελάτισσάς σας και Πώς να κάνετε διάγνωση χρώματος


Μπορείτε να δημιουργήσετε τη σωστή σύνθεση χρώματος με τη βοήθεια του κατάλληλου εξοπλισμού, των κατάλληλων προϊόντων και της σωστής ζυγαριάς
Η δημιουργία της σωστής σύνθεσης χρώματος για τα μαλλιά των πελατισσών σας είναι πιο περίπλοκη από όσο φαντάζεται κανείς. Θα πρέπει να λάβετε υπόψη σας τις προσδοκίες που εξέφρασε η πελάτισσά σας στην αρχική συμβουλευτική, αλλά και να συνυπολογίσετε την κατάσταση των μαλλιών της και τα διαφορετικά προϊόντα χρώματος που απαιτούνται για την υπηρεσία. Επιπλέον:

  • Επιθυμητή απόχρωση
  • Απαιτήσεις προετοιμασίας (π.χ. οξειδωτικές έναντι μη οξειδωτικών βαφών)
  • Αναλογία ανάμειξης
  • Χρόνος δράσης
  • Τεχνική εφαρμογής

Για περισσότερες λεπτομέρειες για την προετοιμασία υπηρεσιών χρώματος, ανατρέξτε στα εξής θέματα:

Η ανάμειξη των χρωστικών προϊόντων είναι πιο πολύπλοκη από ό,τι ίσως νομίζετε και Η επιλογή του καταλληλότερου προϊόντος βαφής για κάθε περίπτωση


Πρέπει να εξηγείτε σαφώς στην πελάτισσα τι κάνετε σε κάθε στάδιο

Συζητήστε για την επιλογή του προϊόντος χρώματος με την πελάτισσά σας και περιγράψτε τη διαδικασία βαφής και τα προϊόντα που θα χρησιμοποιήσετε. Κάντε την πελάτισσα να αισθανθεί σιγουριά για τα χρώματα και την(ις) υπηρεσία(ες). Μην ξεχνάτε:

  • Εξηγήστε στην πελάτισσά σας πώς πρέπει να περιποιείται τα μαλλιά της στο σπίτι και προτείνετε ορισμένα προϊόντα για τη συντήρηση του νέου χρώματος των μαλλιών. Αφήστε τη να αγγίξει και να μυρίσει το προϊόν
  • Να συμπληρώνετε πάντα μια Καρτέλα πελάτη ώστε να έχετε στη διάθεσή σας όλες τις πληροφορίες για το χρώμα της πελάτισσάς σας (αναφέροντας τυχόν αλλαγές)

Για περισσότερες συμβουλές σχετικά με τη λιανική πώληση, ανατρέξτε στο εξής θέμα:

Η ομάδα του κομμωτηρίου σας μπορεί να ενισχύσει τις πωλήσεις και Ποια είναι τα έξοδα λειτουργίας ενός κομμωτηρίου;


Αυτή η λίστα δεν μπορεί να θεωρηθεί πλήρης, σε καμία περίπτωση, και συνιστάται περαιτέρω ανάγνωση σχετικής θεματολογίας (μέσω των προτεινόμενων συνδέσμων).

 

περισσότερα ετικετών