Υποστήριξη για τα Κομμωτήρια: Η Νέα Κανονικότητα - Οδηγίες Υγείας & Ασφάλειας

Ως αξιόπιστος επαγγελματικός συνεργάτης, η Schwarzkopf Professional υποστηρίζει κάθε κομμωτή –ιδιαίτερα σε αυτήν την κρίσιμη περίοδο– που προσπαθεί να παράσχει την καλύτερη επιχειρηματική υποστήριξη και ενθαρρυντική εκπαίδευση και το πιο σημαντικό, τα μέσα για να διατηρήσει και να επεκτείνει την επιχειρηματική δράση του κομμωτηρίου του.

 

Ο κλάδος της κομμωτικής χτυπήθηκε σκληρά από το ξέσπασμα και τη διασπορά της νόσου COVID-19 εξαιτίας του υποχρεωτικού κλεισίματος των κομμωτηρίων προκειμένου να διασφαλιστεί η ασφάλεια τόσο για τους στυλίστες όσο και για τους πελάτες τους. Ωστόσο, καθώς τα κομμωτήρια σε όλον τον κόσμο ξεκινούν και πάλι τις δραστηριότητές τους, είναι καιρός να αναθεωρήσουμε και να θεσπίσουμε νέα μέτρα υγείας, ασφάλειας, υγιεινής και αποστασιοποίησης, προκειμένου να αποκατασταθεί η εμπιστοσύνη και η αφοσίωση των πελατών. Σε αυτήν τη βάση, η Schwarzkopf Professional συνεργάστηκε με τον Boris Brugger για τη δημιουργία μιας σειράς #HairHacks του TrendLab που επικεντρώνονται στην υγεία και την ασφάλεια των κομμωτηρίων μετά το παγκόσμιο lockdown.

 

O Boris Brugger (@borisbrugger) είναι ιδιοκτήτης ενός διάσημου κομμωτηρίου στη Βασιλεία, γνωστός για τη δουλειά του τόσο ως κομμωτής όσο και ως φωτογράφος. Καθώς η Ελβετία ήταν μία από τις πρώτες χώρες που χαλάρωσε τους κανονισμούς περιορισμού λόγω COVID-19, ο Boris συνεργάστηκε για να μοιραστεί την εμπειρία του στο κομμωτήριο μετά το lockdown, συζητώντας τη «νέα κανονικότητα» σε σχέση με τα μέτρα ασφάλειας και την υγιεινή στα κομμωτήρια. Ως ιδιοκτήτης κομμωτηρίου, χρειάστηκε να εφαρμόσει έναν αριθμό μέτρων – που επιβλήθηκαν νόμιμα από τις ελβετικές αρχές– προκειμένου να λειτουργήσει και πάλι η επιχείρηση.

 

 

Υποστήριξη για τα Κομμωτήρια: Η Νέα Κανονικότητα - Οδηγίες Υγείας & Ασφάλειας

Παρόλο που η τακτική αναθεώρηση των διαδικασιών υγείας και ασφάλειας αποτελεί κοινή πρακτική, οι παρακάτω προτάσεις προσφέρουν πρακτικές λύσεις που οι ιδιοκτήτες κομμωτηρίων μπορούν να εξετάσουν σε σχέση με τη νόσο COVID-19:

  • Αναπτύξτε ένα σχέδιο δράσης σε περίπτωση που υπάρξει πιθανό κρούσμα COVID-19 σε κάποιο από τα κομμωτήριά σας. Το σχέδιο δράσης θα πρέπει να καλύπτει τον τρόπο απομόνωσης του ατόμου από τους άλλους στον χώρο εργασίας, τον τρόπο περιορισμού του αριθμού ατόμων που έχουν επαφή με τον προσβληθέντα και τον τρόπο επικοινωνίας με τις τοπικές υγειονομικές αρχές
  • Εξετάστε πώς θα μπορούσατε να εντοπίσετε άτομα που ενδέχεται να βρίσκονται σε κίνδυνο και να τα υποστηρίξετε, αποφεύγοντας τον στιγματισμό και τις διακρίσεις. Αυτό θα μπορούσε να αφορά άτομα που ταξίδεψαν πρόσφατα σε περιοχή όπου αναφέρθηκαν κρούσματα, ή τα οποία πάσχουν από νόσημα εξαιτίας του οποίου διατρέχουν κίνδυνο σοβαρής ασθένειας (π.χ. διαβήτης, παθήσεις της καρδιάς και των πνευμόνων, προχωρημένη ηλικία)
  • Συνεχίστε να ενημερώνεστε από τις τοπικές ή κρατικές υγειονομικές αρχές ή/και τις επίσημες κρατικές ιστοσελίδες, αναφορικά με τις ειδικές προδιαγραφές που ισχύουν στη χώρα σας προκειμένου η επιχείρησή σας να επαναλειτουργήσει νόμιμα και να παραμείνει ανοιχτή
  • Εξετάστε το ενδεχόμενο να οργανώσετε εκ νέου τη διάταξη του κομμωτηρίου αφήνοντας περισσότερο χώρο ανάμεσα στις θέσεις εργασίας (αφήστε απόσταση 2 μέτρων ανάμεσα στα καθίσματα)
  • Θεσπίστε αυστηρότερες προδιαγραφές υγιεινής προκειμένου να τηρούνται οι νόμιμες προδιαγραφές και να βοηθήσετε την επιχείρησή σας να λειτουργήσει με ασφάλεια για τους υπαλλήλους και τους πελάτες σας
  • Εξετάστε το ενδεχόμενο να προμηθευτείτε προστατευτικές μάσκες για το προσωπικό του κομμωτηρίου, για να διασφαλίσετε την προστασία των πελατών σας
  • Σκεφτείτε πώς η επιχείρησή σας θα μπορούσε να εξακολουθήσει να λειτουργεί ακόμα και αν μικρότερος αριθμός υπαλλήλων ή/και πελατών επιτρέπεται (ή επιθυμούν) να εισέλθουν στο κομμωτήριο (εξαιτίας τοπικών περιορισμών ή επειδή φοβούνται και επιδιώκουν μεγαλύτερη ασφάλεια)
  • Επικοινωνήστε με τους υπαλλήλους και με τους πελάτες σας όσον αφορά τα μέτρα που προτίθεστε να εφαρμόσετε και βεβαιωθείτε ότι γνωρίζουν τι πρέπει να κάνουν ή να μην κάνουν όταν βρίσκονται στο κομμωτήριό σας
  • Διαχειριστείτε τις πιθανές ψυχικές ή κοινωνικές συνέπειες που ενδέχεται να αντιμετωπίσουν οι υπάλληλοί σας γενικά ή σε περίπτωση κρούσματος COVID-19 είτε σε κάποιο μέλος της ομάδας του κομμωτηρίου είτε στην ιδιωτική οικογενειακή τους ζωή. Βεβαιωθείτε ότι προσφέρατε τις πληροφορίες και την υποστήριξη που οφείλατε ως εργοδότης τους


Θυμηθείτε: οι απλές προφυλάξεις και ο σχεδιασμός μπορούν να κάνουν μεγάλη διαφορά στην επιτυχία της επιχείρησής σας και στη δημιουργία θετικής ατμόσφαιρας στο κομμωτήριο.

 

Μην ξεχάσετε να εγγραφείτε στο eLearning ΤΩΡΑ για να αποκτήσετε πρόσβαση σε απαραίτητο δυναμικό εκπαιδευτικό υλικό – δωρεάν και διαθέσιμο όλο το 24ωρο: ask-elearning.com. Τα τελευταία #HairHacks με τον Boris Brugger και πολλούς άλλους εκπληκτικούς Καλλιτέχνες της Κομμωτικής είναι διαθέσιμο στην ενότητα Visionary.

 

Αποποίηση ευθύνης:

Οι παρούσες οδηγίες δεν αποτελούν επίσημες κυβερνητικές οδηγίες αλλά απλές ενημερωτικές συστάσεις σε σχέση με γενικά μέτρα ασφάλειας. Όσον αφορά το πρόσφατο ξέσπασμα και τη διασπορά της νόσου COVID-19, τα μέτρα ασφάλειας που υπαγορεύονται από τις τοπικές αρχές αποτελούν τους μόνους δεσμευτικούς κανόνες. Σας συμβουλεύουμε να ενημερώνεστε τακτικά από τις επίσημες κρατικές ιστοσελίδες αναφορικά με τα πρότυπα λειτουργίας των κομμωτηρίων ή/και τις οδηγίες Υγείας&Ασφάλειας στην κομμωτική.

 

Οι συστάσεις που περιέχονται στις παρούσες οδηγίες δεν υποδεικνύουν έναν αποκλειστικό τρόπο δράσης ή ένα πρότυπο φροντίδας και δεν πρέπει να θεωρηθεί ότι περιλαμβάνουν όλες τις κατάλληλες μεθόδους φροντίδας ή ότι αποκλείουν άλλες μεθόδους φροντίδας οι οποίες στοχεύουν εύλογα στα ίδια αποτελέσματα. Οι συντάκτες δεν φέρουν καμία υποχρέωση καθώς και καμία ευθύνη για πρόκληση ζημίας ή άλλη ευθύνη σχετικά οποιεσδήποτε ανακρίβειες, πληροφορίες που θεωρούνται παραπλανητικές ή την επιτυχία ή αποτυχία οποιασδήποτε σύστασης η οποία περιγράφεται στις παρούσες οδηγίες. Η αποφυγή μετάδοσης του ιού αποτελεί αποκλειστική ευθύνη των κομμωτών και των υπόλοιπων υπαλλήλων.

 

ΤΙ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ:

περισσότερα ετικετών