Πριν Απο Μια Υπηρεσια Βαφης: Οδηγιες Παροχης Συμβουλευτικης Χρωματος Απο Ειδικο

Η αποκλειστική σειρά μας των Ενεργοποιητών Χρώματος, έχει αναπτυχθεί για να βοηθήσει τους κομμωτές να διαχειριστούν άριστα οποιαδήποτε υπηρεσία βαφής. Ακολουθήστε αυτές τις επαγγελματικές συμβουλές για μια αντίστοιχα επαγγελματική συμβουλευτική !

 

Για να εξασφαλίσετε μια επιτυχημένη υπηρεσία βαφής στο κομμωτήριο, είναι σημαντικό να κατανοήσετε πλήρως τις ανάγκες μιας πελάτισσας, καθώς και την κατάσταση των μαλλιών και του τριχωτού της κεφαλής. Για παράδειγμα, η κατανόηση του λόγου για τον οποίο μια πελάτισσα θέλει να βάψει τα μαλλιά της, θα καθοδηγήσει την επιλογή του προϊόντος, ενώ η κατάσταση των μαλλιών και του τριχωτού της κεφαλής θα καθορίσει το πώς θα επιτευχθεί το επιθυμητό αποτέλεσμα.

 

Ακολουθήστε τον παρακάτω οδηγό για να παρέχετε μια συμβουλευτική ειδικού και τέλεια χρωματικά αποτελέσματα κάθε φορά!

 

1. Συζητειστε Τις Αναγκες Χρωματος Τηε Πελατισσας

 

1. Συζητειστε Τις Αναγκες Χρωματος Τηε Πελατισσας

Κάθε πελάτισσα θέλει να φαίνεται και να νιώθει όσο το δυνατόν καλύτερα, οπότε η εύρεση της σωστής απόχρωσης και θεραπείας αποτελούν τη βάση για μια επιτυχημένη υπηρεσία βαφής στο κομμωτήριο. Ενώ υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους ένα άτομο επιλέγει να βάψει τα μαλλιά του, οι περισσότεροι παράγοντες για σχολιασμό είναι:

  • ΑΝΑΓΚΗ: Κάλυψη των λευκών. Παρόμοιος χρωματισμός των νέων μαλλιών
  • ΑΠΑΙΤΗΣΗ: Είναι ώρα για μια αλλαγή. Για μια ειδική περίσταση. Βελτίωση της αυτοπεποίθησης. Για να βιώσει τις τελευταίες τάσεις της μόδας
  • ΕΠΙΘΥΜΙΑ: Λαχτάρα για ένα πιο νεανικό look. Ξάνοιγμα ή σκούρεμα των μαλλιών. Ενίσχυση του φυσικού χρώματος των μαλλιών

2. Χρονος Για Μια Διαγνωση

 

2. Χρονος Για Μια Διαγνωση

Είναι ουσιαστική η ακριβής διάγνωση των μαλλιών και του τριχωτού της κεφαλής της πελάτισσας. Η εσφαλμένη κρίση σε αυτό το στάδιο σημαίνει ότι το τελικό αποτέλεσμα μπορεί να μην είναι αυτό που περίμενε η πελάτισσα. Αν και μπορεί να είναι δυνατή η προσαρμογή ή η διόρθωση της κατεύθυνσης του τόνου αργότερα, η πραγματική ζημιά θα μετρήσει στην εμπιστοσύνη της πελάτισσας. Για να επιτευχθεί η καλύτερη δυνατή διάγνωση πρέπει να ελεγχθούν οι ακόλουθοι παράγοντες:

3. Εξεταστε Το Ιστορικο Των Μαλλιων

 

3. Εξεταστε Το Ιστορικο Των Μαλλιων

Είναι καλή ιδέα το να μιλήσετε στην πελάτισσα σας για το ιστορικό των μαλλιών της. Έχουν βάψει τα μαλλιά τους πριν; Τι είδους βαφές έχουν χρησιμοποιηθεί; Και οι δύο αυτοί παράγοντες επηρεάζουν το τελικό αποτέλεσμα. Ένας πολύ καλός τρόπος για να προβλέψετε το τελικό αποτέλεσμα είναι να κάνετε μια δοκιμή τούφας πριν από το κύριο ραντεβού τους. Απλώς πάρτε μια τούφα μαλλιών και εφαρμόστε την ακριβή σύνθεση χρώματος σε αυτή και στη συνέχεια χρησιμοποιήστε το ως οδηγό.

 

4. Αξιολογηστε Την Ποιοτητα Μαλλιων Της Πελατισσας Σας

 

4. Αξιολογηστε Την Ποιοτητα Μαλλιων Της Πελατισσας Σας

Το πορώδες είναι το χαρακτηριστικό που έχει τη μεγαλύτερη επίδραση στη διαδικασία βαφής. Η απλή εξέταση των μαλλιών από κοντά πρέπει να είναι επαρκής για την εκτίμηση της συνολικής τους κατάστασης. Για παράδειγμα, ελέγξτε εάν τα μαλλιά είναι στεγνά και χοντρά ή λεία και εύκολα διαχειρίσιμα.

 

 

Τα υπερβολικά πορώδη μαλλιά μπορεί να είναι η αιτία πολλών αποτυχιών βαφής, όπως ανομοιόμορφη απορρόφηση, χρώματα «off» και άκρα «βαμβάκι». Σε περίπτωση πολύ πορωδών μαλλιών, περισσότερα και μεγαλύτερα πιγμέντα μπορούν να διεισδύσουν στον φλοιό με αποτέλεσμα ένα πιο σκούρο φινίρισμα από το αναμενόμενο, με ουδέτερες έως δροσερές αποχρώσεις και ταχύτερο ξεθώριασμα. Για την καλύτερη προετοιμασία πορωδών μαλλιών χρησιμοποιήστε το Hair Primer ή το FIBREPLEX Nº1 από το κιτ υποστήριξης χρωμάτων.

 

5. Εκτιμηση Του Τριχωτου Της Κεφαλης

 

5. Εκτιμηση Του Τριχωτου Της Κεφαλης

Αξιολογήστε την κατάσταση του τριχωτού της κεφαλής. Εάν η πελάτισσα έχει ευαίσθητο, με κνησμό και ξηρό τριχωτό της κεφαλής, χρησιμοποιήστε το Scalp Protect από τη σειρά των colour enablers πριν προχωρήσετε στην υπηρεσία βαφής. Η χρήση οποιωνδήποτε χημικών συνιστάται μόνο όταν τα μαλλιά και το τριχωτό της κεφαλής είναι σε καλή κατάσταση.

 

 

Θυμηθείτε: Μια δοκιμή δέρματος είναι υποχρεωτική πριν από κάθε βαφή των μαλλιών. Σε σπάνιες περιπτώσεις, οι παρα-βαφές και / ή οι προ-δρομείς που χρησιμοποιούνται σε μόνιμα προϊόντα βαφής μαλλιών μπορεί να προκαλέσουν ανεπιθύμητη ενέργεια. Εάν το τεστ δέρματος είναι θετικό, η υπηρεσία πρέπει να εγκαταλειφθεί και η πελάτισσα να απευθυνθεί σε γιατρό ή δερματολόγο. Εάν εμφανιστεί ανεπιθύμητη ενέργεια κατά τη διάρκεια μιας διαδικασίας βαφής, τα μαλλιά και το τριχωτό της κεφαλής πρέπει να ξεπλυθούν αμέσως.

 

6. Προστατεψτε Το Δερμα Της Πελατισσας

 

6. Προστατεψτε Το Δερμα Της Πελατισσας

Προστατέψτε το δέρμα γύρω από τη γραμμή των μαλλιών χρησιμοποιώντας το Skin Protect ως κρέμα φραγμού. Απλώστε την κρέμα σε πλάτος περίπου ενός εκατοστού γύρω από τη γραμμή των μαλλιών. Καθώς το δέρμα πίσω από τα αυτιά τείνει να είναι εξαιρετικά ευαίσθητο και ξηρό, δώστε ιδιαίτερη προσοχή εκεί, ειδικά με πελάτισσες που φορούν γυαλιά. Προσέξτε να μην βάλετε κρέμα στα μαλλιά.

 

Το ξηρό δέρμα θα λεκιάσει πολύ γρηγορότερα απ' ότι οι λιπαροί τύποι δέρματος όπου ο μανδύας φυσικού οξέος σχηματίζει ένα προστατευτικό στρώμα. Εάν μια βαφή έρθει σε επαφή με το δέρμα, χρησιμοποιήστε το Stain Remover από τη σειρά μας των colour enablers που επιτρέπουν να καθαρίσετε αμέσως την περιοχή.

 

"Κατανοούμε ότι μια υπηρεσία βαφής δεν αφορά μεμονωμένα προϊόντα, αλλά αφορά το συνολικό look. Θα πρέπει να δημιουργήσει μια ολοκληρωμένη εμπειρία για την πελάτισσα - καθώς και αξία για το κομμωτήριο. Η χρήση αυτών των έξι βημάτων συμβουλευτικής πριν ξεκινήσετε μια υπηρεσία βαφής θα σας βοηθήσει να προσφέρετε μια πιο premium υπηρεσία στις πελάτισσές σας."

 

– Lesley Jennison, Global Colour Ambassador

 

Μαθετε Online!

Αναφορικά με το χρώμα των μαλλιών, η γνώση δεν έχει όριο! Για να πάρετε μια δόση καθοδήγησης βαφής, επισκεφθείτε τη διεύθυνση www.ask-elearning.com για 24/7 πρόσβαση σε ΔΩΡΕΑΝ εκπαίδευση - απευθείας από τους ειδικούς μας!

 

WHAT TO READ NEXT:

περισσότερα ετικετών