#HairdressersUnited Ψηφιακό Φεστιβάλ Κομμωτικής

Σε μια γιορτή αλληλεγγύης στον κλάδο της κομμωτικής, μια μοναδική ιδέα –ένας μαραθώνιος ψηφιακής εκπαίδευσης σε ζωντανή μετάδοση– συγκέντρωσε μερικούς από τους σημαντικότερους επαγγελματίες στον τομέα των προϊόντων μαλλιών και ομορφιάς κάτω από την ίδια ψηφιακή στέγη. Στις 5 Μαΐου 2020, 41 κορυφαίοι Καλλιτέχνες της Κομμωτικής από 19 διαφορετικές χώρες (δηλαδή από 13 διαφορετικές ζώνες ώρες) παρουσίασαν μια ποικιλία σεμιναρίων Look & Learn σε 9 διαφορετικές γλώσσες στα πλαίσια ενός 24ωρου διαδικτυακού φεστιβάλ κομμωτικής! Με τη βοήθεια των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, παρουσιάστηκε το εξής εκπαιδευτικό και δημιουργικό περιεχόμενο:

  • Οδηγίες βαφής μαλλιών, συμπεριλαμβανομένων των τεχνικών ξανοίγματος, balayage και camouflaging
  • Έμπνευση για κουρέματα και styling, συμπεριλαμβανομένων προχωρημένων δεξιοτήτων ξυρίσματος
  • Εκπαιδευτικά βίντεο για χτενίσματα up-do και τάσεις πλεξίματος μαλλιών

...και πολλά άλλα!

 

 

Χάρη στον σχολαστικό σχεδιασμό και τη δέσμευση όλων των εμπλεκόμενων, η εκδήλωση καταγράφηκε επίσης ως μια επίσημη προσπάθεια κατάρριψης του ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΡΕΚΟΡ GUINNESS™ για το «πιο μακροχρόνιο ηλεκτρονικό εκπαιδευτικό σεμινάριο κομμωτικής που μεταδόθηκε μέσω Διαδικτύου» – πετυχαίνοντας τη συνεχή ζωντανή μετάδοση περιεχομένου συνολικής διάρκειας 27 ωρών και 34 λεπτών. Το #HairdressersUnited αναμεταδόθηκε σε 4 ψηφιακά κανάλια, μεταξύ αυτών το behindthechair.com (@behindthechair_com), το πιο γνωστό μέσο ενημέρωσης στον κλάδο της κομμωτικής με πάνω από 1,6 εκατομμύρια followers. Δείτε ζωντανά αποσπάσματα της εκδήλωσης τώρα μέσω του καναλιού behindthechair στο YouTube (η επαναληπτική προβολή ξεκινάει στις 00:21:00):

 

 

Αυτή η πραγματικά μοναδική εκδήλωση ένωσε 9 επαγγελματικά brand Προϊόντων Ομορφιάς της Henkel (Schwarzkopf Professional, AUTHENTIC BEAUTY CONCEPT, JOICO, INDOLA, Kenra, Sexy Hair, #MyDentity, Pravana και Alterna) τα οποία εκπροσωπήθηκαν από 41 Καλλιτέχνες της Κομμωτικής, με κοινό πάνω από 8,3 εκατομμύρια followers:

 

 

#HairdressersUnited Ψηφιακό Φεστιβάλ Κομμωτικής

Η εκδήλωση έλαβε χώρα στα πλαίσια μιας παγκοσμίως δύσκολης περιόδου, κατά την οποία όλοι –τόσο οι κομμωτές όσο και οι πελάτες– είχαν ανάγκη την αίσθηση της κοινότητας και της αλληλεγγύης. Αυτός είναι ο λόγος που το #HairdressersUnited έλαβε τη μορφή φιλανθρωπικής εκδήλωσης, η οποία πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την Fritz Henkel Stiftung προκειμένου να συγκεντρωθούν χρήματα για έναν κλάδο που βρίσκεται σε κρίση και παράλληλα να δημιουργηθεί ένας θετικός δεσμός ανάμεσα στα μέλη της κοινότητας σε μια παγκοσμίως δύσκολη περίοδο.

 

Μην ξεχάσετε να συνεχίσετε να υποστηρίζετε και να ακολουθείτε τα αγαπημένα σας επαγγελματικά brand Προϊόντων Ομορφιάς της Henkel στο Instagram και ανακαλύψτε το περιεχόμενο της εκδήλωσης μέσω των hashtag #HairdressersUnited #TogetherWeStand και #StrongBonds.

 

ΤΙ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ:

περισσότερα ετικετών